VIDEO : DEBAT ANNUAR ANTARA KIT SIANG AKAN DIANJURKAN OLEH NGO

Pertubuhan Sekretariat Penganjur Debat bakal menganjurkan debat di antara Ahli Parlimen Ketereh, Tan Sri Annuar Musa dengan Ahli Parlimen Gelang Patah, Lim Kit Siang di ibu negara hujung April ini.
Pengarah, Dr Ammar Hassan berkata, pihaknya telah menghantar jemputan itu kepada kedua ahli parlimen tersebut dan telah memberikan maklum balas yang positif terhadap anjuran debat tersebut.
“Setakat ini kedua-duanya telah bersetuju dengan jemputan tersebut. Malah Tan Sri Annuar sendiri telah menunjukkan kesediaannya untuk berdebat.
“Tajuk yang akan kita pilih ‘Kit Siang Pengamal Politik Rasis Diktator dan Anti Islam’ dan jemputan ini juga telah diterima oleh Kit Siang sendiri,”katanya pada sidang media di sini hari ini.
Menurutnya, penganjuran itu diadakan bagi semua rakyat mendapatkan penjelasan serta kajian ilmiah bagi mendapatkan pendirian ahli parlimen berkenaan menerusi pendirian mereka mewakili parti masing-masing.
Tambahnya, ia juga dapat memberi kefahaman kepada rakyat bahawa dakwaan yang dibuat kedua-dua ahli politik berkenaan akan dijawab dengan hujah bernas daripada mereka menerusi penganjuran tersebut.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana