SYABAS BERANI KERANA BENAR!!!!! ‘SAYA ULANG, KIT SIANG ADALAH SEORANG ANTI ISLAM’ – ANNUAR

Baru ni 15 haribulan dalam waktu sidang Parlimen, sewaktu saya berucap. Ada suara-suara daripada pembangkang, daripada DAP dan juga Lim Kit Siang. Ada yang menggunakan bahasa saya ni ayam, saya ni pondan, saya ni takut. Saya nak jelaskan sebab dalam Parlimen, kita ahli Parlimen ada immuniti. Oleh kerana kita ada immuniti, kalau saya melayan pada waktu itu, barangkali saya tidak dapat menggunakan masa saya itu untuk perkara-perkara yang lebih penting bersesuaian dengan status Parlimen sebagai tempat untuk kita berhujah.
Tapi sama sekali, bukan bermakna saya takut atau pun ayam, atau pun pondan yang digunakan oleh Ahli Parlimen Segambut. Malah saya berani menyatakannya di luar benda yang sama. Sebab kalau saya kata di luar, kalau benda itu bersifat salah, saya boleh didakwa oleh pihak berkenaan. Kalau saya kata dalam Parlimen, mereka tidak ada peluang untuk dakwa. Jadi saya hendak katakan sekali lagi di luar Parlimen, di Bagan Serai. Bahawasanya, berdasarkan kepada beberapa fakta termasuk daripada ucapan Dr. Mahathir, bahawasanya Lim Kit Siang seorang rasis dan saya ulang. Berdasarkan kepada beberapa fakta termasuk ucapan Dr. Mahathir, Lim Kit Siang adalah rasis.
Yang kedua saya hendak ulang sekali lagi, bahawasanya beberapa tindakan-tindakan Lim Kit Siang temasuk juga Lim Guan Eng. Saya tengok juga ucapannya di Parlimen bahawasanya dia akan menentang pelaksanaan undang-undang Islam dalam negara ini. Dan mereka juga menentang RUU 355. Pada saya, menentang sesuatu yang dilaksanakan ke atas orang Islam, yang bertepatan dengan hukum Islam teruatama hal ehwal Mahkamah Syariah. Pada saya adalah juga bersifat anti- Islam. Dan saya ulang, Lim Kit Siang seorang yang anti- Islam. Dalam tindakan-tindakannya, dan ini bercanggah dengan Perkara 3 dalam Perlembagaan. Yang mana Islam itu adalah agama rasmi bagi negara. Dan Perlembagaan telah membenarkan sistem Mahkamah Syariah. Dan sistem Mahkamah Syariah itu telah ada cuma RUU 355 adalah tindakan-tindakan hendak mengemaskinikan sahaja.
Maka, bagi seorang bukan Islam menentang begitu rupa, pada saya ia menunjukkan sikap menentang undang-undang Islam dan menentang ataupun bersikap anti- Islam. Jadi saya ulang sekali lagi Lim Kit Siang anti-Islam. Lim Kit Siang yang disebut oleh Dr Mahathir sebagai seorang rasis. Dan saya bersetuju, dan sekarang saya ulang di luar. Kalau Lim Kit Siang berasakan apa yang saya kata ini tidak benar, dia boleh mendakwa saya, dan saya bersedia didakwa oleh Lim Kit Siang, bila saya mengatakan Tun Mahathir mengatakan dia rasis atas sebab-sebab yang saya nampak ada kebenarannya dan saya menyatakan tindakan dia dalam beberapa hal, termasuk ucapan beliau dan anak beliau, beliau bersifat anti Islam.
Yang ketiga, saya hendak mengulanginya sekali lagi. Beliau adalah seorang diktator politik, yang paling lama. Lebih daripada 50 tahun, UMNO dan Barisan Nasional sudah bertukar lima Perdana Menteri, tetapi beliau masih lagi merupakan satu-satunya orang yang menjadi de facto leader dan menguruskan DAP oleh satu dinasti iaitu Dinasti Lim. Dan beliau adalah seorang diktator, pecahkan rekod Robert Mugabe, memecahkan rekod Saddam Hussein, memecahkan rekod Kim Il-sung di Korea. Dan saya ulang sekali lagi, Lim Kit Siang adalah seorang diktator politik.
So tiga dakwaan, silakan kalau dia nak dakwa saya. Kalau cakap dalam Parlimen, dia tidak boleh dakwa saya. So sekarang saya cakap di Bagan Serai.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana