Pembangkang, NGO demo depan kedutaan AS bantah sekatan Trump…Ada Niat Tertentu Ni

Mereka buat semuanya ini ada tujuan tertentu ini bukan geng ini buat saja saja ini...ada tujuan dan niat tersendiri.Mana ada tujuan pembangkang ada niat baik pada kerajaan Barisan Nasional.

Adakah tujuan ini Supaya Presiden US marahkan kepada kerajaan Malaysia.

Inilah cara pembangkang nak burukkan Malaysia dimata Presiden US Trump pada Malaysia…kenapa pembangkang nak sebok sebok memcampuri hal dalam kerajaan Amerika .Itu Hak kerajaan Amerika….dan lagi pun dalam senarai 7 negara Islam dikenakan bukannya Malaysia pun.Presiden Amerika yang baru ada haknya untuk buat apa saja untuk undang undang negara mereka.Rakyat majoriti memilihnya untuk dasar macam tu.DAP dan PAN sebok sebok tu apa pasal?

Atau ada niat disebalik ini supaya kerajaan Amerika dan Kerajaan Malaysia berbalah…kononnya Malaysia membantah undang undang US yang dibuat oleh Trump.

Pembangkang ini yang misi kemanusiaan rakyat Mymar ditindas tiada plak muka muka ini nak membantah.Orang macam ini berdemo ada kepentingan politik yang mereka lakukan semuanya ini.Mat Sabu…

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana