PEMBANGKANG DI SARAWAK HILANG ARAH KERANA ABANG JO

Jika sebelum ini ada pihak mempersoalkan kemampuan dan kewibawaan Datuk Amar Abang Johari Tun Openg mentadbir Sarawak selaku Ketua Menteri.
Sehinggakan ada pihak mendawak UMNO akan masuk Sarawak selain usaha Allahyarham Datuk Patinggi Tan Sri Adenan Satem terhenti di tengah jalan.
Namun sekarang segala dakwaan dan tohmahan meselet sama sekali kerana Abang Jo mempunyai acuan dan cara tersendiri untuk mentadbir negeri ini.
Belum sampai 100 hari pemerintahannya, Abang Jo sudah menunjukkan corak kepimpinannya yang memberi manfaat kepada rakyat secara menyeluruh selain melonjakkan ekonomi negeri.
Pelbagai dasar dan keputusan drastik diputuskan untuk memacu lagi pembangunan berteraskan rakyat agar pembangunan yang sepatutnya dapat dinikmati.
Keadaan ini membuatkan pembangkang di Sarawak semakin gusar sehinggakan sokongan terhadap DAP terus berkurangan.
Ini yang membuat pembangkang begitu gusar terhadap kepimpinan Abang Johari.
Abang Jo semakin mendapat tempat di hati rakyat dan pembangkang tidak lagi boleh menggunakan isu lapuk untuk melemahkan jentera Barisan Nasional (BN) Sarawak.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana