GUAN ENG DINASIHAT AGAR JAGA ISTERI SENDIRI DULU SEBELUM KRITIK ISTERI ORANG

Setiausaha Agong DAP, Lim Guan Eng dinasihatkan untuk menjaga tepi kain isteri sendiri daripada terus terlondeh. Daripada sibuk untuk menyelak kain isteri orang lain, lebih baik Guan Eng tengok-tengokkan kain isteri sendiri mana tahu tak cukup kain ke kan.
Ketua Menteri Pulau Pinang itu juga dinasihati agar tidak mengutuk dan mengkritik isteri menteri yang lain, sebaiknya Guan Eng jaga isterinya, Betty Chew itu terlebih dahulu daripada sibuk nak menjaga perihal isteri orang lain.
Isteri sendiri pun pakai baju tak cukup kain sampai terdedah habis lebihan-lebihan lemak di belakang. Huhhhh, ingat seksi ker tueewww! Ini kalau buaya nampak pun pastinya tak lalu nak telan, silap hari bulan muntah keluar balik.
Guan Eng diberi amaran oleh Mejar Huan Penang melalui statusnya di Facebook, agar tidak mengutuk isteri orang lain lagi sekiranya dia tidak mahu orang lain mengutuk isterinya. Bukan itu sahaja, Guan Eng turut diberi peringatan agar tidak terus lupa diri.
Yela, semua orang tahu yang Guan Eng sekarang ini paling berkuasa, kaya, dikenali, dihormati, ditakuti, digeruni dan macam-macam lagi. Tapi malangnya Guan Eng lupa daratan dan tidak tahu untuk mengenang budi.
Jika tidak kerana akar umbi dan ahli-ahli yang membantunya pasti Guan Eng tidak akan berada sampai tahap sekarang ini. Tapi itulah, bagaikan kacang lupakan kulit! Bila dah kaya dan berkuasa, mula la Guan Eng nak tinggal dan lupakan orang yang pernah membantunya.
Guan Eng dengan isterinya sama sahaja, kedua-dua mereka spesis lupa diri. Yang sorang jenis lupa diri perasan diri tu suci dan bagus…, Yang sorang lagi pulak perasan seksi acah-acah model bertaraf dunia. Kutuk orang lain pandai tapi diri sendiri tak serupa bikin.
Share on Google Plus

About Melayu Berwawasan

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
Post a Comment