SUAMI NAFI ‘BERMAIN’ DENGAN BUDAK FORM 3, ISTERI DERHAKA

LUAHAN seorang isteri bernama Nurul Hidayu yang dakwa suami berlaku curang dengan jalin hubungan cinta pelajar tingkatan tiga kini jadi kisah paling mendapat perhatian di laman sosial.
Tidak mahu sekadar hanya mendengar kenyataan daripada sebelah pihak sahaja, Mynewshub cuba mendapatkan penjelasan langsung daripada suami si Nurul Hidayu, 23, sendiri, Mohamad Kasiren.
Mohamad Kasiren, 23, bagaimanapun menafikan segala tuduhan liar yang dilemparkan isterinya itu termasuk dakwaan konon dia sudah menjalinkan hubungan seks dengan seorang gadis mentah berusia 15 tahun itu.
Menurutnya, hubungan cinta yang terjalin antara pelajar sekolah itu sejak kira-kira empat bulan lalu hanyalah sekadar ‘suka-suka’ memandangkan dia tertekan ekoran mengalami masalah rumah tangga.
“Apa yang dia tulis itu tidak betul. Lagi-lagi fitnah mengenai kami sudah menjalinkan hubungan seks.
“Saya akui bercinta dengan dengan dia. Tapi hanyalah sekadar suka-suka selepas saya tertekan mengalami masalah rumah tangga.
“Saya berkawan dengan perempuan itu pun, saya jumpa dengan emaknya minta izin. Bukan main angkut bawa ke mana-mana. Saya juga bukan kaki perempuan seperti yang didakwa,” katanya.
Akibat tuduhan mengaibkan yang dilemparkan oleh isterinya juga, Muhamad Kasiren telah membuat satu laporan polis mengenai perkara tersebut.
Suami Nafi Seks Budak Form 3, Dakwa Isterinya Derhaka
Bercerita mengenai masalah rumah tangganya, lelaki berasal Pasir Gudang, Johor ini mengakui perkahwinan yang dibina pada usianya 18 tahun bersama Nurul Hidayu adalah kerana cinta.
Namun, setelah bergelar suami isteri, Muhamad Kasiren mendakwa isterinya telah banyak berlaku derhaka sehinggakan dia tidak pernah merasa nikmat kebahagiaan sebagai suami.
“Sepanjang kahwin, saya jadi babu (orang suruhan) dan selalu kena marah. Dia juga ikat saya hingga menyebabkan saya hilang kawan-kawan dan keluarga. Dia maki emak saya ‘binatang’.
“Lama saya tahan dengan kelakuan biadapnya hingga perasaan cinta saya berubah. Saya stres terpaksa hidup dengannya.
“Pendek kata, hubungan kami sudah mengalami masalah sejak awal perkahwinan lagi. Banyak lagi aibnya, namun lebih baik saya simpan dan merahsiakan,” ujarnya.
Tambah Muhamad Kasiren, mereka kini sedang dalam proses penceraian setelah isterinya menfailkan fasakh pada Isnin lalu.
Dalam pada itu, dia yang bekerja sebagai mekanik dan berniaga sambilan turut menyatakan kesanggupannya menjaga anak pertama mereka yang kini berusia dua bulan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana