SIAPA KHIANAT 
UMNO?MADEY SUDAH MELUPAI DIRI.....

Tun Dr. Mahathir Mohamad tidak sepatutnya melabelkan penyokong UMNO di bawah kepemim­pinan Perdana Men­teri, Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai pengkhia­nat sedangkan beliau sendiri telah mengkhianati perjuangan parti semata-mata memenuhi kepenting­an peribadi.
Pengarah Stra­tegik Komunikasi Barisan Nasional (BN), Datuk Seri Abdul Rahman Dahlan berkata, be­kas Per­dana Menteri itu kini sanggup ‘tidur se­bantal’ dengan Lim Kit Siang walaupun Penasihat DAP itu merupakan musuh ketat beliau sejak dahulu hanya kerana mahu menumbangkan kerajaan yang ditunjangi UMNO.
Beliau menjelaskan, Pe­ngerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia itu tidak perlu membuat tuduhan kerajaan menghabiskan wang membeli sokongan penyokongnya sedangkan beliau sendiri masih mengunci mu­lut berhubung dakwaan kerugian Bank Negara Malaysia (BNM) sebanyak AS$10 bilion (RM44 bilion) melalui kegiatan perdagangan mata wang asing ketika era pentadbirannya.
“Pandangan Dr. Mahathir merupakan satu tanggapan terdesak kerana beliau sedar sokongan kepada partinya tidak mendapat perhatian rakyat.
“Di bawah pemerintahan Najib terbukti ekonomi te­lah berkembang pesat. Saiz ekonomi berjumlah RM1.3 trilion dan akan menganjak sehingga RM2 trilion,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.
Dr. Mahathir Mo­hamad dalam tulisan di blognya hari ini menganggap penyokong-penyokong UMNO sebagai pengkhianat kepada bangsa Melayu dan negara.
Beliau turut me­nuduh kerajaan te­lah menghabiskan wang untuk membeli sokongan penyokong atas slogan ‘duit adalah segala-galanya’.
Dalam pada itu Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Seri Dr. Salleh Said Keruak berkata, tuduhan Dr. Mahathir itu adalah tidak berasas dan merupakan satu penghinaan kepada seluruh ahli UMNO.
“Tuduhan ini melulu dan tidak berasas. Tuduhan bahawa para penyokong UMNO sekarang adalah pengkhianat kepada bangsa Melayu dan negara juga satu penghinaan kepada ahli UMNO keseluruhannya dan tidak boleh diterima.
“Itu jauh daripada realiti dan amalan UMNO. Adakah Dr. Mahathir bermaksud di bawah pimpinannya dahulu ahli UMNO adalah sempurna tanpa cacat cela?” soalnya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana