Lain yang difitnah lain pulak yang berlaku ......

Mungkinkah ini pembalasan yang diturunkan akibat dari fitnah MB Selangor terhadap BN/UMNO. Belum pun seminggu fitnahnya disebar dan dipanjang2kan kepada rakyat, meletup berita yang menggemparkan di negeri Hang Tuah, Melaka.

Rupa-rupanya Menteri Besar Selangor tidak berbohong, tidak membuat fitnah, berniat bohong atau memfitnah. Cumanya, info yang diberikan kepadanya adalah salah. Bukan Menteri Kanan Barisan Nasional (BN) yang akan atau telah meletakkan jawatan. Sebaliknya Ahli Parlimen dan ADUN DAP yang meletakkan jawatan dan meninggalkan parti berkenaan.

1 Ahli Parlimen dan 3 Ahli Dewan Undangan Negeri DAP Melaka keluar dari DAP. Mereka adalah Parlimen Kota Melaka Sim Tong Him, Duyong ADUN Goh Leong San, Bachang ADUN Lim Jak Wong dan Kesidang ADUN Chin Choong Seong. Mereka memutuskan keluar parti kerana sudah hilang keyakinan dan kecewa dengan pucuk pimpinan.

Berita hangat juga sedang meruap2 tentang ada EXCO kerajaan Selangor akan meletakkan jawatan. Sama2 kita tunggu berita tersebut meletup yang akan menghancurkan fitnah MB Selangor.

Bertaubatlah wahai MB Selangor, pemimpin, macai2 dan para pencacai DAP dari merekacipta fitnah. Banyak kali dah Allah terbalikkan fitnah2 korang ..

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana