Tun M Hadiri Persidangan DAP...Rela Madey Pergi Persidangan DAP Daripada Perhimpunan Rohinya

 Apa nak jadi lah dengan Madey ini...muka yang tak tahu malu.Lihat saja muka Madey tu...nyinrap ajer nengoknya.

Syabas Our PM dan Presiden PAS yang hadir beri sokongan kepada Mangsa kekejaman kerajaan Mymar kepada masyarakat Rohinya.
SHAH ALAM: Mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad menghadiri persidangan DAP peringkat kebangsaan yang diadakan di Pusat Konvensyen Ideal di sini pada Ahad.

Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) itu tiba di dewan konvensyen pukul 10.15 pagi diiringi anggota veteran DAP, Lim Kit Siang, Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng, Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, Presiden Parti Amanah Negara (Amanah), Mohamad Sabu dan beberapa pemimpin DAP yang lain.

Dr Mahathir ditempatkan di hadapan pentas bersebelahan dengan Kit Siang dan penasihat parti DAP, Dr Chen Man Hin selain barisan pemimpin DAP dan Pakatan Harapan yang lain.

Turut hadir pada persidangan tersebut merupakan Pengerusi Bersih 2.0, Maria Chin Abdullah, Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail dan bekas anggota Kabinet, Datuk Zaid Ibrahim.

Terdahulu, dilaporkan setiausaha penganjuran persidangan itu, Anthony Loke Siew mengesahkan bahawa Dr Mahathir tidak akan dijemput ke persidangan itu memandangan Pribumi masih belum menjadi parti komponen pembangkang secara rasmi.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana