Tidak menghairankan…kata PM mengenai cubaan lagakan beliau dengan Zahid

Apa lagi nak kata.Ini taktik yang jelas boleh dibaca tujuan dan nawaitu.Setelah berbagai cara untuk gugat UMNO tak jalan…ada yang cuba lempar ‘ bom asap’ untuk cetus kecurigaan pada hubungan antara Datuk Seri Zahid Hamidi dengan Datuk Seri Najib Tun Razak.

Angan-angan puak yang gatal tangan cukup besar untuk bikin gempar satu negara menerusi penyebaran surat palsu sejak Jumaat kononnya Timbalan Perdana Menteri sudah hilang kepercayaan pada Perdana Menteri dan desak beliau letak jawatan.

Namun…sekilas saja temberang mereka terdedah jika melihat pada pelbagai kesilapan bodoh pada surat berkenaan termasuk aspek format,kepala surat,nama pemimpin dan jawatan.

Najib yang mengulas ha berkenaan di laman blog rasminya Sabtu menyifatkan perbuatan itu sesuatu yang tidak menghairankan.

Perdana Menteri berkata pembangkang mencemburui solidariti kukuh yang diperlihatkan pada Perhimpunan Agung UMNO, minggu lepas.

Beliau berkata pembangkang kini begitu terdesak dan berada di dalam keadaan kucar-kacir sehingga mereka terpaksa bersekutu dengan orang yang memenjarakan pemimpin mereka sendiri.

"Mereka telah mencuba pelbagai cara dalam bidang kuasa mereka untuk memecahbelahkan kita. Tetapi mereka tidak kenal UMNO dan kesetiaan anggotanya iaitu mereka yang berdiri di dalam senang mahupun susah bersama parti dan kepimpinan parti yang dipilih secara demokrasi.

Oleh itu, tidaklah menghairankan apabila mereka menyebarkan khabar angin dalam usaha untuk merosakkan hubungan rapat saya dan Timbalan Perdana Menteri (Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi)," katanya.

Menurut Najib, pembangkang mungkin tersalah anggap perwatakan Timbalan Perdana Menteri dengan beberapa bekas pemimpin parti UMNO yang didorong oleh kepentingan peribadi dan bukannya kepentingan parti atau nasional.

"Saya gesa semua ahli parti UMNO untuk sentiasa berwaspada terhadap taktik kotor yang digunakan oleh pihak lawan. Mereka mencemburui solidariti kukuh dalam UMNO dan Barisan Nasional," katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana