Lim Kit Siang telah membuat satu formula untuk menewaskan Barisan Nasional sehingga sekarang.

 Sebenarnya taktik ini sudah lama digunakan oleh Lim Kit Siang tetapi rakyat Malaysia masih kabur dengan taktiknya. Di bawah merupakan kronologi taktik Lim Kit Siang.

1.Membuat orang -orang Cina membenci Barisan Nasional termasuk apa-apa yg berkaitan dengan kerajaan.

2.Untuk mengambil undi-undi daripada MCA dan Gerakan, Lim Kit Siang mula mengambil alih sekolah Cina, surat khabar Cina dan Persatuan-persatuan Cina di Malaysia. Taktik ini merupakan kejayaan yg terbesar sehingga ahli-ahli MCA menyokong DAP pada tahun 2008 dan 2013. Jika tidak, bagaimanakah DAP boleh meraih undi sebanyak 2 juta jika ahli DAP dan penyokongnya sahaja mengundi mereka?

3.Ketika itu dan hingga sekarang, MCA dan Gerakan diarahkan oleh DAP supaya tidak memasuki campur hal ehwal DAP dan tidak menyerang apa-apa perkara yang DAP laksanakan. Jika MCA dan Gerakan tidak memenuhi arahan mereka, MCA dan Gerakan akan membuat pengundi Cina marah.
Kongsi-kongsi gelap Cina juga telah memberi amaran kepada pemimpin Cina Barisan Nasional untuk tidak mengacau DAP kerana DAP mempunyai protection daripada kongsi-kongsi gelap di Malaysia.

4.Sentimen yang mereka pegangkan ketika itu ialah, “Jika kamu benci UMNO, kamu harus benci MCA dan Gerakan juga’. Hal ini berlaku sejak tahun 2008 dan 2013 pilihanraya umum dan MCA dan Gerakan tidak mempunyai keberanian untuk menyerang DAP.

5.Last sekali, DAP sedang rekrutkan kakitangan-kakitangan kerajaan Melayu yang korup dan tidak mempunyai unsur-unsur moral di dalam hati mereka. Orang-orang inilah yang sedang memberi ceramah tentang agama Islam tetapi realitinya, mereka merupakan orang-orang Syiah, munafik dan hipokrit yang penuh dengan skandal -skandal seks dan rasuah.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana