Ingat Lah Kita Semua !!!!! DAP Mimpi Ngeri Melayu - Najib

KUALA LUMPUR: Pengundi Melayu dan bumiputera diingatkan supaya berhati-hati memilih parti politik yang akan mentadbir negara selepas Pilihan Raya Umum ke-14.

Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, rakyat harus membuat keputusan tepat sama ada untuk memilih kerajaan induk pimpinan Umno atau DAP yang menjadi tunjang pembangkang.

“Persoalan pilihan keindukan kepimpinan ini bukan perkara yang boleh diambil mudah dan enteng-entengan kerana saya khuatir, barangkali ada antara umat Melayu dan bumiputera yang masih leka tentang hal ini.

“Sekiranya negara ini jatuh ke tangan DAP yang memperjuangkan liberalisme melampau dan fahaman sekular berbahaya, pastinya hak dan keistimewaan yang diperjuang serta dipertahankan oleh Umno selama ini tidak akan mampu dikekalkan,” katanya pada Khamis.

Beliau berkata demikian ketika menyampaikan Ucapan Dasar Presiden pada Perhimpunan Agung Umno 2016 di sini, Khamis.

Ucapan dihadapan 2,729 perwakilan Umno itu turut disiarkan secara langsung di televisyen.

Tambah Perdana Menteri lagi, orang Melayu seharusnya berasa takut jika kepimpinan kerajaan Barisan Nasional (BN) yang ditunjangi Umno jatuh ke tangan pembangkang yang diketuai DAP.

“Kalaulah orang Melayu dan bumiputera boleh menyelami apa yang tersurat serta isi maksud yang tersirat daripada ucapan saya kali ini, natijah buruk dan mimpi ngeri yang bakal tiba serta melanda hidup serta nasib mereka, saya yakin mereka berasa takut dan bimbang.

"Seiring itu, kepada rakan-rakan dan saudara-saudara kita rakyat Malaysia yang bukan beragama Islam, usahlah bimbang kerana selagi kerajaan Malaysia diinduki oleh kepimpinan Umno maka kami akan terus berlaku adil,” katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana