11 rancangan DAP menjelang PRU ke 14 ....?

DAP sudah melihat kuasa Melayu semakin lemah walaupun majoriti. Melayu sudah berpecah belah kepada 5 - 6 puak. UMNO, PAS, PKR, PAN, BERSATU, IKATAN .... sedikit dalam DAP, PPP dan lain.

Melayu dalam pembangkang iaitu PKR, PAN dan BERSATU tidak mempercayai antara satu sama lain. Walaupun tidur sebantal tapi mimpi mereka lain2. Masing2 mahu memijak antara satu sama lain kerana nawaitu mereka ialah menjadi Perdana Menteri.

DAP hanya menyimbah minyak kepada semua pihak dengan harapan apinya akan membakar kesemuanya lalu labanya mereka yang perolehi. Kini mereka sudah menjadi parti yang dominan kerana mempunyai kerusi parlimen terbanyak. Parti2 lain terpaksa akur dengan titah perintah DAP seperti PAN yang nampak jelas sudah menjadi khadam sejak awal penubuhannya.

Kini DAP hanya perlu berhadapan dengan UMNO dan PAS yang sukar untuk dilepasi jika kedua2 parti ini bergabung. Boneka mereka iaitu MCA dan Gerakan sudah dihidu lakonan wayangnya oleh UMNO. Lalu mereka menggunakan khadam2nya untuk membelasah UMNO dan PAS.

Khadam terbaru DAP iaitu BERSATU ibarat orang mengantuk disorongkan bantal yang sedang melukut di tepi gantang mengemis simpati DAP demi memaksa DS Najib turun tahta bagi memenuhi hasrat emas berlian tersimpan yang nilainya berbillion2@trillion yang perlu diangkut pulang sebelum nafas terakhir. Jika tidak berjaya maka ia akan menjadi milik orang.

Koboi 2 beranak bermata sepet kini sudah mempunyai ketumbukan khadam yang ramai untuk membantai UMNO dan PAS disamping bonekanya di dalam Barisan Nasional. Khabarnya mereka sudah menyusun strategi untuk melemahkan dan mewujudkan sentimen yang akan menimbulkan percakaran sesama sendiri antara orang2 Melayu. Inilah masanya yang DAP rasa sesuai untuk cuba meranapkan kuasa Melayu dikala khadam2nya sedang mengadu domba orang2 Melayu Islam membenci DS najib dan UMNO. Mereka juga sedang mengempur PAS supaya terus berkecai dan menggagalkan rancangan untuk bersama UMNO.

1. DAP akan tentang PAS dalam apa sahaja yg ada kaitan dengan Islam.

2. DAP akan tentang orang Islam mahu beramal dgn ajaran Islam termasuk hudud.

3. DAP jadikan PAN boneka DAP, sponsor program PAN supaya PAN menjadi perisai dan peluru DAP (projek melayu Islam gaduh dgn melayu Islam).

4. DAP sudah jadi anti-Islam secara terbuka.

5. DAP akan gunakan PKR sebagai batu loncatan untuk kuasai Parlimen (PKR lemah dan tidak dominan dalam Pakatan Harapan, serta akan tunduk keada tekanan DAP selepas PRU 14).

6. DAP akan gunakan PAN sebagai “penyambung galah” kepada DAP untuk mencapai sasaran mereka untuk kuasai Parlimen (PAN boneka DAP).

7. DAP akan manipulasi sentimen kaum Tioghua untuk kaut ahli MCA dan ahli Gerakan bagi menyolong DAP dalam PRU 14 agar BN tumbang.

8 DAP percaya DAP dilihat oleh orang Tionghua Malaysia sebagai hero orang tionghua Malaysia dan MCA serta Gerakan tidak lagi dilihat pembela orang Tionghua.

9. DAP tak mahu ahli MCA dan Gerakan masuk DAP beramai-ramai kerana bimbang dituduh parti rasis cina.

10. DAP akam gunakan Melayu dalam DAP untuk kaburkan masyarakat Melayu Islam; dan DAP akan terus sasarkan tokoh2 Melayu untuk masuk DAP.

11. DAP cuba tawan Sarawak dalam PRN (kerana Sarawak lebih stabil dari Sabah) untuk membantu USA menjadikan Sarawak sebagai pangkalan tentera Amerika bagi berhadapan dengan dengan kuasa besar iaitu China, Amerika sudah pun masuk ke Laut Cina Selatan untuk provokasi China.

DAP sokong TPPA di Malaysia kerana PAP Singapura sokong TPPA dan ramai orang Tionghua Malaysia Singapura adalah ahi perniagaan yang mendapat banyak keuntungan dari TPPA biarpun negara ini akan dikuasi oleh kuasa asing. DAP bakal gadai negara kepada kuasa besar.

PANtat akan sokong DAP 100% kerana sudah termakan budi $$$$$$$$ dan terpaksa bayar body.

Wallahua'lam

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana