SEKALI KHAIRY JAMALUDDIN PANGKAH KEBODOHAN SADDIQ, TERUS MEROYAN NAK BUAT FORUM DEBAT!!!

Dalam senarai terbaharu yang dikeluarkan dan sedang viral tersiar di media-media sosial, status dan hierarki Syed Saddiq Syed Abdul Rahman jauh lebih tinggi berbanding Khairy Jamaluddin.

Khairy Jamaluddin hanyalah seorang Ketua Pemuda UMNO Malaysia, manakala Syed Saddiq pula merupakan KETUA ARMADA Parti Cap Bunga.

Ketua Armada dalam kata lain, lebih kurang Laksamana jugalah!

Terkenal dengan gelaran, Juara Debat Asia Tiga Tahun Berturut-Turut, Syed Saddiq cuba menagih perdebatan daripada mana-mana pihak menerusi Twitter. Malangnya, kenyataannya disahut dan disambut oleh Khairy Jamaluddin.

Tersentap dengan jawapan yang diberikan oleh Khairy Jamaluddin yang jelas menyebabkan dahinya berkerut dan kebengapannya terserlah, Syed Saddiq kelam-kabut mahu mengadakan forum perdebatan di Facebook dengan Khairy Jamaluddin.

Perlu diingat, Syed Saddiq gagal bahkan enggan berdebat dengan beberapa individu Facebook seperti Azmi Arshad, bahkan bertindak menyekat dan membuang Azmi Arshad daripada membaca tulisannya serta senarai 'friend' di dalam Facebook.

Heran juga, kenapa Syed Saddiq takut sangat dengan Khairy Jamaluddin sampai terkeluar cakapnya, Khairy Jamaluddin mengatanya sebagai 'empty cans' (tong kosong)? Dia faham ke tidak maksud 'tong kosong'? Syed Saddiq yang konon-kononnya canggih tidak faham maksud perumpamaan dalam seni Bahasa Melayu?

Drama apa pulak ler lepas nih!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana