Pemilik Syarikat Kosmetik Terkenal Tempatan Secara Terbuka Sokong Pakatan Harapan

Baru-baru ini, mungkin keterujaan dan ketaksuban tanpa batasan maka pemilik syarikat kosmetik suam-suam kuku muncul di Konvensyen Pakatan Harapan yang diketuai oleh parti DAP.

Besar kemungkinan juga kerana baru ternampak ruang luas untuk “money make money” setelah gagal menyaingi pasaran kosmetik tempatan yang tumbuh melata bagaikan cendawan buntat selepas hujan.

Apabila manusia mula berduit, perkara pertama terlintas di fikirannya, berlagak kaya dan mula mencari tapak baru untuk tambah kekayaan walaupun pada hakikat mereka sedang menurun tangga kejayaan. Politik boleh naikkan balik kekayaan. Itu pandangan songsang sesetengah ahli perniagaan yang kayanya suam kuku sahaja.

Mungkin kerana keterujaan mengikut trend kononnya perlu benci Najib untuk popular seperti artis artis sebelum ini. Mungkin juga. Gambar ini kami perolehi di laman sosial facebook, pemilik Kosmetik D’ Wajah bersama suaminya dan ahli keluarga yang lain.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana