Jeng Jeng Buat Kat Selangor!!!!!Jamal Rancang Bersih 7 Selamatkan Selangor...

KUALA LUMPUR: Selepas dibebaskan daripada tahanan reman, pemimpin kumpulan Baju Merah, Datuk Seri Jamal Yunos mengumumkan akan mula menggerakkan 'Bersih 7' untuk menyelamatkan Selangor daripada kerajaan yang dipimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Beliau berkata pergerakan itu akan dilancarkan pada pukul 3 petang Rabu di Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor di Shah Alam.

"Gerakan ini akan melibatkan 'road show' di lebih 700 lokasi di Selangor.

"Kami nekad untuk menyelamatkan negeri ini," katanya selepas berjalan keluar dari Ibu Pejabat Polis Ampang Jaya pada Selasa selepas dibebaskan dengan jaminan polis.

Jamal yang juga Ketua Umno bahagian Sungai Besar, mengucapkan tahniah kepada penyokong Baju Merah yang mengambil bahagian dalam perhimpunan Sabtu lepas, terutama yang ditangkap oleh polis dalam usaha mereka menentang perhimpunan Bersih 5.0.

"Mereka telah menunjukkan dedikasi dengan berhimpun menentang Bersih," katanya.

Mengenai kenyataan Setiausaha Agung Umno Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor bahawa tindakan akan diambil terhadap ahli Umno yang mengambil bahagian dalam perhimpunan pada Sabtu, Jamal berkata mereka yang mengambil bahagian dalah ahli NGO.

"Saya ketua Umno bahagian tetapi saya mengetuai Baju Merah dalam kapasiti saya sebagai ahli NGO," katanya.

Jamal ditahan kira-kira pukul 1.30 pagi Sabtu di sebuah hotel  dan ditahan reman selama empat hari.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana