"hentikan fitnahmu" Kembalilah ke pangkalan jalan.

Dia juga menjadi salah seorang tenaga pengajar dan mentor di dalam Sekolah Demokrasi tersebut. Rara juga yang bertanggungjawab meniupkan kebencian rakyat dan penuntutnya terhadap kerajaan dan pemimpin kerajaan.

Akibat dari hasutannya lah ramai anak muda yang sudah lupa dengan asal usul mereka dan telah melanggar segala tatasusila sebagai seorang rakyat Malaysia yang sepatutnya cintakan negara dan keamanan.

Yang paling menyayat hati ramai anak muda dari keturunan Melayu Islam diperalat oleh Rara serta rakan-rakannya untuk mengagungkan perjuangan sosialis, rasisme, chavinist dan komunisme yang dibawa DAP selama ini.

DAP memerlukan beberapa salesgirl Melayu untuk memecah dan menarik sebahagian daripada undi masyarakat Melayu yang merupakan kaum majoriti untuk mendapatkan kuasa penuh.

Sebagaimana lembu, para Melayu-Melayu muda yang menyertai DAP buat masa ini akan diternak dengan cukup baik. Mereka akan dijaga rapi dan diberi makan lalang dan rumput dengan secukupnya agar sentiasa gemuk dan sihat.

Tetapi apabila masanya sudah tiba dan mereka telah mendapat kuasa penuh, bersedialah untuk dikorbankan. Memang itulah nasib orang Melayu sebagaimana yang telah terjadi di Singapura dan selatan Thailand.

Sedarlah wahai anak Melayu nasib kamu akan lebih hina sekiranya terus bergelumang dengan DAP yang sememangnya rakus dengan kuasa dan harta di bumi Malaysia ini.
Share on Google Plus

About Melayu Berwawasan

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
Post a Comment