DAP Tak Jemput Mahathir, Bukti Pakatan Pura-Pura

DAP akan mengadakan konvensyen nasional mereka tidak lama lagi. Bagaimanapun telah diumumkan bahawa parti itu tidak akan menjemput Pengerusi Pribumi, Mahathir ke konvensyen tersebut kerana kononnya bukan sebahagian dari Pakatan lagi.

DAP bagaimanapun akan menjemput beberapa perwakilan luar menghadiri konvensyen mereka sebagai pemerhati, seolahnya semua perwakilan luar ini sudah menyertai Pakatan.

Justeru nampak sangat tidak menjemput Mahathir ini hanyalah satu alasan DAP. Hakikatnya orang DAP memang ramai masih menyampah dengan Mahathir, tak hairan kenapa 'kemesraan' yang ditunjukkan setakat ini hanyalah setakat Lim Kit Siang dan Mahathir sahaja, yang lain semua pakat jauh diri.

Kit Siang bolehlah sebab dia sudah taraf veteran dalam parti tersebut. Siapa berani nak usik dia, buatlah apa yang dia nak buat pun.

Mahathir saja yang tak sedar diri bahawa dia sedang dipergunakan DAP - bukan sebaliknya. Hanya orang dengan muka tak malu sejak lahir saja sanggup menerima tahap hipokrasi yang ditunjukkan Mahathir kebelakangan ini.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana