Cabul: Wanita buat laporan polis terhadap bekas menteri...Siapa Tu?

Seorang wanita mendakwa dia telah beberapa kali menjadi mangsa gangguan seksual seorang bekas menteri sepanjang tempoh setahun perkhidmatannya dengan sebuah kementerian.

Mangsa yang sudah membuat laporan polis mula diganggu sejak beberapa bulan dia memegang jawatan yang memerlukan wanita itu berurusan secara bersendirian dengan bekas menteri tersebut.

Utusan Malaysia melaporkan mangsa yang mula berkhidmat sejak 2014 itu mendakwa telah dipeluk dan pernah cuba dicium oleh bekas menteri terbabit.

Malah bekas majikannya itu juga dipercayai telah beberapa kali bertindak mencabul mangsa dengan meraba wanita berkenaan.

Berdasarkan laporan itu, mangsa yang berasa kurang selesa dan kecewa dengan siri gangguan seksual terbabit, beberapa kali membantah dan menegur perbuatan bekas majikannya itu.

Sebelum ini, wanita berkenaan mengakui dia tidak mempunyai keberanian untuk membuat laporan kepada pihak berkuasa memandangkan bekas majikannya itu seorang yang berpengaruh ketika itu.

Ini kerana mangsa beranggapan dirinya yang kerdil dan tidak berdaya untuk meyakinkan pihak polis serta pihak kementerian tentang kejadian berkenaan memandangkan bekas majikannya itu seorang berjawatan tinggi dan berpengaruh.

Bagaimanapun, mangsa mengambil keputusan untuk melaporkan kejadian itu setelah dakwaan itu tersebar di media sosial.

Pada 26 Oktober lalu, pengendali portal, Raja Petra Kamarudin menerusi www.malaysia-today.net mendakwa seorang bekas menteri pernah terlibat dengan pelbagai tuduhan gangguan seksual.

Dalam pada itu, bekas Menteri yang didakwa itu enggan mengulas lanjut sebaliknya hanya sekadar menjelaskan dakwaan itu hanyalah fitnah.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana