Viral di laman media sosial hari ini apabila Azmin Ali turun padang melawat seorang wanita muda

Memang tak salah jika Azmin turun padang melihat permasaalahan tersebut tetapi ianya perlulah menyeluruh, bukan hanya kepada individu tertentu atau lebih tepat disebut sebagai "ADA UDANG SEBALIK BATU".

Ramai peniaga di bahu bahu jalan di saman dan ada juga yang di sita barang dagangan mereka oleh pihak berkuasa namun Azmin diam membisu tapi kali ini tak pasal pasal Azmin turun meninjau keadaan.

Mungkin juga perkara ini disebabkan perniagaan wanita muda berkenaan sebelum ini viral di laman sosial khususnya facebook hingga membuatkan Azmin turun untuk mendapatkan sedikit mileage politik.

Walau apa pun, Azmin seharusnya melihat kepada permasaalahan air yang meruncing di sesetengah kawasan di Selangor kerana ianya adalah keperluan yang amat besar kepada rakyat.

Azmin seharusnya mementingkan permasaalahan orang ramai daripada hanya melihat kepada masaalah seorang individu sahaja.

Ini bukan bermaksud tidak boleh pergi meninjau permasaalahan yang di viralkan hari ini, ianya harus menyeluruh kepada semua para peniaga kecil yang mencari rezeki tambahan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana