Rakyat Harus Sedar, Pakatan Harapan RAJA Segala Pemfitnah

Pendedahan ini saya lakukan adalah untuk menyedarkan semua pihak betapa bahayanya tindakan politik pembangkang yang mana mempunyai agenda yang tersembunyi dengan menggunakan strategi yahudi untuk menumbangkan sesabuah kerajaan.

Startegi ini  telah lama diamalkan oleh politik yahudi dengan menggunakan beberapa pendekatan yang telah termaktub dalam beberapa pertubuhan  yahudi dan agenda yahudi termasuk  satu pertubuhan tertua iaitu Jesuit.

Perlu diingatkan bahawa   setiap langkah yang diambil oleh pihak pembangkang mempunyai  fasa fasa tertentu dan ianya diteruskan tanpa henti dan melakukan tekanan terhadap isu yang dibangkitkan.

Rakyat Malaysia perlu bijak untuk menilai dan melakukan sokongan terhadap pembangkang yang mana nyata mempunyai  tujuan yang  tidak elok untuk Negara ini. Jika kita sayangkan Negara ini , maka seharusnya kita semua  menolak fahaman yang bakal memudaratkan Negara ini atas nama demokrasi.

Sejak 2004 lagi, pembangkang terus dan terus melakukan kaedah membunuh karektor  dengan memanipulasikan isu , fitnah agar rakyat terpengaruh dan terus menuding jari terhadap kerajaan. Kita tahu dan kita sedari bahawa pembangkang telah menggunakan semua kekuatan troop cyber mereka untuk melakukan pembunuhan karektor.

Tindakan ini adalah bertujuan untuk menanamkan  perasaan tidak hormat dan sekali gus untuk memberikan satu pandangan negative rakyat terhadap kepimpinan Negara dan ianya akan memudahkan misi pembangkang untuk menolak kerajaan dengan sokongan rakyat yang telah terpengaruh.

Langkah pertama ini adalah bertujuan untuk memastikan rakyat  melakukan tindakan desakan terhadap kerajaan  mengenai isu yang dibangkitkan oleh pihak pembangkang walaupun ianya bersifat fitnah dan persepsi.

Seterusnya  pihak pembangkang akan  memulakan  gerakan mereka  menimbulkan isu isu yang berkaitan  keselamatan Negara, badan kehakiman, Polis DiRaja Malaysia, BTN serta badan badan atau agensi kerajaan yang strategic.

Tujuan  tindakan  menimbulkan persepsi ini adalah untuk menghakis tahap keyakina dan kepercayaan  rakyat terhadap kerajaan dan seterusnya kerajaan akan mengalami krisis kepimpinan dan kepercayaan dimata rakyat.

Pembangkang  sedar bahawa tahap kepercayaan rakyat yang telah terbina sejak sekian lama amat kukuh setelah PM Najib mengambil alih tampuk pemerintahan Negara. Tiada cara yang lebih baik untuk menumbangkan keyakina rakyat ialah dengan melakukan fitnah.

Fitnah dan cerita tentang keburukan merupakan elemen yang cukup disukai oleh masyarakat dikalangan orang Melayu. Pembangkang telah mengkaji sekian lama prihal prilaku masyarakat Melayu yang mana  sejarah telah membuktikan bahawa dengan mempamirkan keburukan maka  sesuatu kumpulan akan mendapat sokongan.

Perkara yang utama  pembangkang ialah membina persepsi buruk pemimpin Negara dimata rakyat. Apabila  persepsi buruk ini telah terbina maka dengan mudah mereka meneruskan dengan kepelbagaian isu yang menjurus kepada tekanan kepada kerajaan.

Perbuatan yang dilakukan oleh pembangkang ini saling tidak tumpah bersifat sabotaj terhadap Negara dan merupakan satu pengkhianatan dalam memastikan  imej Negara tercalar dimata pemimpin dunia.

Pembangkang terus mengkaji  kedudukan paling kuat dalam kerajaan. Kedudukan yang kuat tersebut terus menjadi sasaran  mereka untuk dilemahkan seterusnya mengaitkan dengan  kepimpinan sedia ada.

Pembangkang sedar dengan menyerang KWSP, Tabung Haji, Felda, dan GLC serta GOC dalam kerajaan ianya akan menimbulkan kemarahan rakyat dikalangan orang Melayu keseluruhanya dan memungkin kan tidakan diambil oleh mereka hanya berdasarkan persepsi.

Krisis yang dicipta oleh pihak pembangkang kepada Tabung Haji telah menjurus kemarahan ramai penyimpan. Sedangkan  amat nyata sekali bahawa itu hanyalah fitnah yang diciptakan untuk mengwujudkan asas tidak percaya penyimpan kepada Tabung Haji.

Isu basi FELDA didendangkan semula. GLC dan GOC turut tidak ketinggalan untuk difitnah oleh pembangkang. Mengapa pembangkang menjadi FELDA sebagai kambing hitam sedangkan disinilah berkampungnya anak-anak Melayu dan adakah hanya kerana mahu meraih undi,pembangkang begitu sekali terdesak hingga terpaksa menggadaikan hak serta kepentingan ekonomi Melayu dan menjadi peneroka FELDA mangsa mereka?

Pembangkang tidak sunyi mencipta isu. NFC yang mereka dedahkan pada Ogos 2010 tetapi tidak ditangani dengan baik oleh kerajaan akhirnya menjadi senjata utama kepada mereka untuk menyerang kerajaan pada hujung tahun 2011 hingga ke hari ini dengan menjadi Laporan Audit Negara sebagai rujukan mereka.

Huraian diatas sekali gus telah memperlihatkan bagaimana pembangkang memainkan peranan dengan sepenuhnya  didalam media social dan  menggunakan taktikal  psywar tanpa ragu ragu untuk melemahkan kerajaan dengan ciptaan isu yang  memberikan impak minda kepada rakyat.

Bagaiman dengan UMNO serta Barisan Nasional, Jika masih asyik ditahap lama , lupakan lah untuk memenangi peperangan psywar yang penuh dengan strategi dan helah disampaing menggunakan  kemajuan teknologi untuk memastikan  capaian maklumat dapat disampaikan kepada rakyat.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana