Cara Untuk Mengetahui Siapa Yang Block Whatsapp Anda

Masih ada di antara kita  yang menggunakan SMS dan MMS tapi majoriti yang lain menggunakan whatsapp atau aplikasi pemesejan free yang lain. Yelah, whatsapp kan free tiada cas bayaran yang dikenakan, so kita pun non stop lah hantar mesej kat kawan-kawan lain. Sampai lah orang naik menyampah dan block kita tanpa disedari.
Mulai hari ini, 3 benda ni akan buat realize yang kawan anda tu dah pun block anda:
1. Mesej dah hantar tapi masih lagi tak deliver (takde dua tick)
Anda dah hantar mesej kat kawan anda tu dua hari yang lepas tapi mesej tu masih lagi tak deliver kat dia. Kawan-kawan lain releks je main mesej dengan dia, pelik kan? Tapi jangan cepat buruk sangka, mungkin whastapp anda ada problem (sedapkan hati sendiri). Hehe!

2. Gambar profil kawan anda tu tak appear kat ruangan chat tu.

Untuk memastikan yang dia benar-benar dah block anda, cuba check balik mesej yang anda hantar kat kawan tu, tengok profile gambar dia appear tak kat whastapp tu. Kalau takde, 89% yang dia dah block anda. Tapi, tak confirm lagi. Cuba check yang last ni..
3. Status dorang tak appear
Kalau ketiga-tiga benda ada, maknanya anda memang dah kena block dan ini menunjukkan yang dia sudah tidak mahu lagi diganggu oleh anda. So, faham-faham sendiri lah yek!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana