Amanah Sedia Hadapi Pilihan Raya Mengejut Di Selangor...Khalid Tak SABAR TU

SHAH ALAM: Parti Amanah Negara (Amanah) sedia menghadapi pilihan raya mengejut di Selangor walaupun terpaksa bertanding secara tiga penjuru dengan PAS dalam persempadanan kawasan yang akan dilakukan.

Pengarah Komunikasi Amanah, Khalid Samad bagaimanapun berkata, cadangan membubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor hanya wajar ditolak sekiranya cadangan persempadanan baharu oleh Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) tidak diteruskan.

Selain itu katanya, cadangan pembubaran DUN turut ditolak sekiranya PAS dapat dirujuk untuk bekerjasama dengan Pakatan Harapan dan tidak mengadakan pertandingan tiga penjuru.

"Jika persempadanan baharu ditolak dan PAS masih mahu pertandingan tiga penjuru, masih ada harapan untuk kekalkan Selangor di bawah kepimpinan Pakatan Harapan.

"Tetapi sekiranya persempadanan baharu dikuatkuasakan dan PAS bertanding secara tiga penjuru, maka hampir tiada harapan untuk selamatkan Selangor dari Barisan Nasional (BN)," katanya pada sidang media di sini, Selasa.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana