Demostrasi Haram Cari "Maria Ozawa"?

Nampaknya belum pun panas momentum himpunan haram hari ini yang diketuai oleh mahasiswa, sudah ada yang melontarkan sindirin sinis terhadap kumpulan mahasiswa yang dikatakan menjadi alat parti politik pembangkang.

Mana tidaknya, di laman media sosial seperti facebook sudah tersebar apa yang didakwa sebagai keputusan peperiksaan Anis Syafiqah, mahasiswi yang menjadi ketua demostrasi haram pada hari ini.

Tidak mustahil kerana berdasarkan track record pencapaian keputusan peperiksaan mahasiswi/wa sebelum ini, Rara dan Dyana Sofya juga khabarnya teruk dalam pencapaian akademik. Malah Syed yang menjadi juara Asia dalam debat juga khabarnya kantoi dalam peperiksaan.

Menurut sumber bilik gerakan pakatan rakyat, kepala-kepala mahasiswa/siswi ini dibayar dengan sejumlah wang oleh parti pembangkang, betulkah?

Tidak hairanlah kalau mereka yang masih mentah dalam arus politik negara mudah dipergunakan. Malas membaca penjelasan tentang isu 1MDB dan akhirnya ambil jalan mudah, menjadi barua jalanan politik pembangkang.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana