Sultan Ibrahim kecewa...Lihat Lah PM Najib Lagi Teruk Di Fitnah

Pembangkang memang Dajal sesuka saja buat Fitnah dengan pelbagai cara untuk memburukkan lagi keadaan.Orang buat FIRNAH wajib dikenakan Hukuman yang setimpal.Lagi Pun mereka lagi suka melihat apa yang berlaku dalam negara ini kucar kacir.

Rakyat Malaysia wajib berfikir dan sebelum membuat kenyataan....logik atau tidak.

Johor Bahru: Sultan Johor, Sultan Ibrahim Iskandar menzahirkan perasaan kecewa berikutan tersebarnya satu kenyataan di laman sosial berkaitan kejatuhan ringgit oleh pihak tidak bertanggungjawab yang mengaitkan isu berkenaan dengan diri Baginda.

Sultan Ibrahim dalam kenyataan menerusi laman rasmi Facebook (FB) 'Sultan Ibrahim Sultan Iskandar @officialsultanibrahim' menyifatkan perbuatan itu bersifat memfitnah, satu perlakuan yang mengaibkan, mencalar maruah dan patut dikecam.

"Telah sampai ke perhatian saya bahawa wujud dan tersebarnya satu muatnaik yang tidak bertanggungjawab di laman media sosial bertajuk ‘Terkini Ringgit Jatuh RM4.4’.

"Saya ingin menegaskan bahawa tiada kenyataan sedemikian pernah dikeluarkan oleh saya, mahupun pejabat saya, dan saya memandang ia sebagai bersifat memfitnah, satu perlakuan yang mengaibkan, mencalar maruah dan patut dikecam," titah baginda menerusi laman FB rasminya itu, di sini, hari ini.

Sementara itu, Ketua Polis Johor, Datuk Wan Ahmad Najmuddin Mohd dalam kenyataannya berkata, Polis Johor menerima satu laporan polis berkaitan penyalahgunaan laman media sosial pada jam 9.50 malam, 26 Julai lalu.

Beliau berkata, laporan itu berkenaan penyamaran sebagai Duli Yang Maha Mulia (DYMM) Sultan Johor yang mengeluarkan kenyataan melalui satu blog dikenali suarakamibaru.blogspot.my.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana