Gambar Badut Tokong Ditampal Merata Di Sekitar Pulau Pinang....PArahhhh Ni

 Mengapakah Ketua Menteri Pulau Pinang, Joseph Lim Guan Eng begitu terdesak untuk melaksanakan Pilihan Raya Negeri (PRN) tahun ini juga? Jawapannya adalah kerana pengurusan kes dua kes rasuah Lim Guan Eng adalah pada bulan September tahun ini dan tahun depan kes rasuah beliau sudah dibicarakan secara terbuka dan fakta kes itu akan diketahui oleh semua orang. Tidak ada apa yang dapat disembunyikan lagi dan Lim Guan Eng pastinya tidak boleh meminta simpati orang ramai lagi.

Lim Guan Eng pastinya sudah melakukan kajian kemungkinan mengenai perkara ini dan pastinya Master Feng Shui Teresa Kok sudah menasihatkan beliau bahawa PRN tahun depan tidak ada 'ong'! Sementara itu, poster Ketua Menteri Pulau Pinang seperti seorang badut dipasang di merata tempat di sekitar Pulau Pinang. Rakyat Pulau Pinang sudah muak dengan warga Melaka / Batu Pahat yang mahu tunjuk pandai di Pulau Pinang agaknya.



Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana