Fitnah-fitnah akhir zaman – MO1/DOJ...Peliknya Melayu Pun SOkong

Fitnah-fitnah akhir zaman.
Mudahnya rakyat Malaysia diperdaya dihasut oleh tipu daya KAFIR HARBI laknat. Jika dengan hasutan DAJAL laknat ini pun ramai yang tidak sedar mendekatkan diri dengan LAKNAT DARI ALLAH. Mana mungkin kita mampu menghindar halusnya bisikan syaitan?

Sememangnya Malaysia official-1 itu sudah tentu PM Najib.
Tetapi apa keperluan rakyat minta bantuan campur tangan kuasa asing?

Sedarkah kita umat islam sekarang sengaja terhegeh-hegeh mengharap LAKNAT ALLAH agar ditimpakan malapetaka angkara kerakusan NAFSU masing-masing?

“Dan apa jua yang menimpa kamu daripada sesuatu kesusahan (atau bala bencana) maka ia adalah disebabkan apa yang kamu lakukan (akibat perbuatan-perbuatan yang salah dan berdosa), dan (dalam pada itu) Allah memaafkan sebahagian besar dosa-dosa kamu.”
(Asy Syura ayat 30)

Atas alasan apa sampai mohon bantuan kuasa asing? Tidak cukupkah lagi tipu daya kafir laknat & yahudi selama ini? Lihat saja apa yang telah terjadi dinegara-negara Arab seperti Iraq, Libya, Mesir dll. Apa kesudahanya? Yang pasti pak wahab memainkan peranan mereka dengan seruan JIHAD membunuh sesama saudara bagi memenuhi permintaan yahudi.

Apakah anda fikir bila dapat menjatuhkan pemerintahan Najib itu adalah jalan penyelesaian? Sama sekali tidak. Selagi NAFSU kalian masih didorong menuruti kehendak nafsu sampai bila-bila pun tidak ada kesudahanya. Sebab itulah PERLUNYA KITA KEMBALI KEPADA ISLAM KERANA ISLAM JALAN PENYELESAIAN YG TERBAIK ANTARA YANG TERBAIK UNTUK KEBAIKAN SEMUA. Adakah anda rasa andalah orang yang bijak pandai sehingga menjadikan amalan mencaci memfitnah mencela dll itu seperti amalan-amalan mulia sebagai bekalan dihari kemudian?

Rasulullah saw pesan org yg pandai itu begini sifatnya.
Daripada Abu Yaala Syaddad bin Aus RA daripada Nabi SAW sabdanya,
“Orang yang bijak itu ialah mereka yang mengambil berat tentang dirinya dan beramal untuk selepas mati. Manakala orang yang lemah itu ialah mereka yang menurutkan hawa nafsunya sedangkan dia bercita-cita untuk menjadi hamba Allah yang diredhai.”
(Hadith Riwayat : at-Tirmizi)

#BeStrongPM.
Selamat hari ulang tahun yg ke63. Smga Allah mempermudahkan urusan PM dan negara sentiasa diberkati dirahmati Allah.

Doa kami.
“Ya Allah, tiada yang mendatangkan kebaikan melainkan Engkau, dan tiada yang menghilangkan keburukkan melainkan Engkau, tiada upaya melainkan dengan Allah S.W.T.”
(Hadis Riwayat Tirmizi)

Aamiin...

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana