KIASU DAP PANAS DIATAS PENTAS DEBAT, TIDAK DAPAT MENGAWAL EMOSI DAN MENCARUT

Sesi debat berkenaan projek tiga lebuh raya dan terowong dasar laut membabitkan Kerajaan DAP Pulau Pinang dengan Gerakan malam ini tegang selepas wakil rakyat DAP, Lim Hock Seng mengeluarkan perkataan kesat terhadap Barisan Nasional (BN).

Keadaan itu berlaku selepas Hock Seng, yang juga Pengerusi Jawatankuasa Kerja Raya dan Utiliti negeri, berang apabila penjelasan beliau tidak diterima kira-kira 500 penyokong Setiausaha Gerakan, Datuk Liang Teck Meng.

Malah, beliau turut melabelkan kumpulan berkenaan sebagai ‘hooligan’ dan ‘bodoh’ sekali gus menyebabkan beberapa lelaki yang tidak berpuas hati cuba menyerbu pentas untuk meminta penjelasan.

Sesi debat berkenaan yang bermula kira-kira pukul 9 malam di Dewan Kompleks Masyarakat Penyayang di sini juga penuh sesak dengan kira-kira orang ramai yang hadir yang majoritinya penduduk dan wakil pertubuhan bukan kerajaan (NGO) di negeri ini.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana