Tindakan Bodoh DAP Yang Boleh Mengancam Nyawa....Inilah DIkatakan BODOH Nya POlitik DAP

Kenapa nak perlu campur aduk kan dengan Keluarga Mangsa culik ini....Bukan kah BODOH buat cara begini semata mata nak kempen....Bangang tak bertempat.

Tindakan DAP yang mengheret keluarga 4 mangsa penculikan ke atas pentas untuk  berkempen pilihanraya Sarawak adalah satu tindakan yang paling bodoh dan sengaja mahu memburuk-burukkan pihak kerajaan dan polis seolah-olah tiada tindakan yang diambil oleh pihak berkuasa.

Inilah perangai lahanat DAP yang tidak peduli akan kesukaran pihak polis dalam menyelamatkan mangsa yang terancam nyawanya.

Seriously, DAP should be ashamed of themselves for using the hostages families in their campaigning and ceramahs.

Allowing them to kneel down on the stage to beg the audience too.

Utterly shameless manipulators all for their own DAP greed for power and to incite hatred.

Deputy Prime Minister, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi said no political parties should capitalise on the issue as it was a non-political matter, adding that it was in fact a sensitive matter.



“I am afraid any unnecessary manipulation will negate our efforts to negotiate and to seek their release. DAP should be held responsible if any untoward incident happens to the victims,” he said.

IBN LUQMAN

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana