Rafizi sebar fitnah berlaku rasuah wang dan seks dalam BN .....?

Rafizi sebar fitnah berlaku rasuah wang dan seks dalam BN .....?

Selama ini pembangkang sering mencipta, mereka, menyebar dan memanjang2kan fitnah dengan tujuan memburuk2kan UMNO di mata rakyat. Mereka tuduh UMNO rasuah wang, rasuah seks zalim, tindas rakyat, curi duit rakyat dan sebagainya.

Pendek kata UMNO adalah parti yang paling jahat di dunia. Malah mereka juga melabel UMNO parti yang dipenuhi oleh orang bodoh dan pemakan dedak yang membawa maksud ahli UMNO adalah haiwan.

Mereka menganggap parti yang mereka anuti sama ada PKR, PAS, DAP atau Amanah adalah sebuah parti yang suci, bersih, maksum dan mempunyai roh yang mulia. Mereka menganggap parti anutan mereka syurga madu yang memberi kelazatan kepada rakyat jika dipilih menjadi pemerintah Malaysia.

Pemimpin2 mereka ibarat malaikat yang mampu memberi kebahagian, kesenangan, tidak menzalimi, tidak rasuah sama ada wang atau seks, tidak curi duit rakyat dan segala kebaikkan yang tiada pada UMNO atau BN.

Namun langit tidak selalu cerah, bangkai gajah manakan nak ditutup dengan daun keladi, kain sejengkal manakan nak menutup seluruh tubuh. Mungkin juga akibat pembalasan atau kifarah dari Allah terhadap dosa2 fitnah yang mereka sering lemparkan kepada UMNO dan BN. Kini segala yang terkandung mula terburai satu persatu.

Perbuatan jahat pasti ada balasannya. Begitu juga dengan perbuatan yang baik akan ada juga balasannya.

Bukan fitnah DS Najib, pemimpin UMNO atau ahli UMNO tetapi orang mereka sendiri yang mendedahkannya.

Rupanya yang disangka kolam madu sebenarnya kolam yang dipenuhi tahi. Bau wangi yang mereka war2kan rupanya bau busuk tahi. Lukisan yang mereka kata cantik rupanya dilukis dari tahi. Suara merdu yang mereka dendangkan rupanya lahir dari kolam tahi.
Rakyat yang bijak tentu boleh bezakan antara tahi dan madu .....
Dalam PRK Sungai Besar gunalah akal fikiran sebelum mengundi tahi atau madu .......
................. Mesej yang bocor dikatakan terdiri daripada anggota parti dan penyokong reformasi untuk mengancam kerajaan PKR. Seterusnya, Presiden parti yang akan menilai dan menentukan dakwaan rasuah tersebut, sama ada akan dibawa ke mesyuarat biro politik yang telah dijadualkan pada malam ini.

"Laporan saya, inshAllah esok(hari ini) akan serah kepada dia (Wan Azizah), sebab Mesyuarat Biro Politik kita (PKR) kebiasaannya diadakan Selasa malam‘’,
"Terpulang kepada Presiden sama ada dia nak bawa ke Biro Politik atau tidak, tapi saya akan serahkannya InsyaAllah pagi esok(hari ini)," kata Rafizi

Rafizi mengesahkan bahawa dakwaan rasuah itu adalah tuduhan khusus kepada individu tertentu dan bukan tuduhan umum. Selain itu, Menteri Besar Selangor Datuk Seri Azmin Ali menyifatkan dakwaan permintaan wang dan perempuan untuk berurusan dengan kerajaan negeri di bawah pentadbirannya sebagai fitnah.

"Saya akan serahkan kepada beliau (Wan Azizah) terlebih dahulu dan kita tunggu perbincangan dengan beliau. Besar kemungkinan ia akan dibawa ke peringkat parti (dan) Biro Politik.
"Kemudian, bergantung kepada perbincangan tersebut terutama bersama Wan Azizah. Jika (mesyuarat) bersetuju untuk dibawa ke SPRM, saya akan lakukannya," jelasnya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana