Saya tidak Pernah Tengok Lim Guan Eng Setakut Ini -Ramesh Roa

 Sebagai bekas penyokong DAP, Presiden Pertubuhan Minda dan Sosial Prihatin (PMSP) Ramesh Rao berkata beliau tidak pernah melihat wajah Setiausaha Agung parti itu Lim Guan Eng begitu takut seperti yang kelihatan sekarang.Selepas pendedahan skandal beliau membeli banglo yang didedahkan minggu lepas, nampak Ketua Menteri Pulau Pinang itu seperti hilang punca dan kelam-kabut dalam menangani pendedahan ini yang disertakan dengan bukti dan dokumen.

Tambahan lagi, menurut Ramesh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) juga sudah memulakan siasatan dan dikhabarkan pejabat Kerajaan Negeri juga sudah didatangi pegawai SPRM untuk siasatan.

“Pada satu video Guan Eng memberikan taklimat kepada wartawan selepas membawa mereka melihat-lihat rumah banglo itu, jelas beliau bercakap tergagap-gagap dan nampak bimbang.“Saya sudah lama mengenali parti DAP, dan saya tidak pernah melihat dia begitu takut seperti sekarang ini,” katanya kepada portal Tv14 melalui pesanan Whatsapp hari ini.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana