Adakah Najib Yang Hapuskan ISA Lebih Kejam Dari Mahathir?

KONGRES Rakyat 2016 bertempat di Shah Alam pada Ahad lalu nampak sangat menjadi tempat berkumpulnya mangsa-mangsa rejim Tun Dr. Mahathir Mohamad yang suatu ketika menguatkuasakan secara agresif Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA).

Boleh pula mereka ini duduk bersama Mahathir. Kerana mengejar matlamat menghalalkan cara, Datuk Mahfuz Omar contohnya yang juga mangsa tahanan ISA tanpa bicara sanggup melupakan rendam kesumatnya terhadap Mahathir.

Kita mahu bertanyakan pemimpin-pemimpin pembangkang yang bersama Mahathir di Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC) itu, zalimkah  Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak kerana memansuhkan ISA?

Adakah Najib lebih kejam daripada Mahathir yang menggerakkan ISA di bawah telunjuknya dan mengakibatkan kamu-kamu semua daripada pembangkang terpaksa berpisah dengan anak isteri, orang tua kamu serta saudara mara dan rakan taulan akibat dipenjarakan ISA di bawah regim Mahathir dahulu?

Kalau kamu pembangkang begitu marah sangat dengan isu 1MDB, bukankah apa yang kamu dakwa itu sebagai satu `isu besar' bukanlah seperti mana dimomokkan.

Baca Lagi SUMBER KAT SINI

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana