Tumbangkan DAP Adalah Jihad Selamatkan Islam, Melayu dan Malaysia

Empat tahun yang lalu, satu skandal yang terbesar telah disembunyikan oleh DAP ke pengetahuan umum terutama kepada penyokong mereka yang hanya tahu kebaikan sahaja dari DAP. Namun disebalik kebaikan tersebut tersembunyi satu tindakan khianat yang dirancang  dengan teliti melalui sokongan padu bersama Israel.

Selepas kenyataan yang menggemparkan oleh Mohamed Razali bekas ahli DAP yang menyatakan bahawa mereka (DAP) telah menerima dana yang bernilai RM1.2 billion dari sekutu paling kejam didunia iaitu Israel untuk membiayai pilihanraya yang ke 13

Sudah pastinya apabila sesuatu pembiayaan yang disalurkan oleh sekutu paling kejam ini kepada sebuah parti politik , sudah pastinya perancangan yang sama juga diagendakan  untuk merampas tampok pemerintahan negara ini dengan melakukan  penindasan terancang sebagaimana dilakukan sekarang di Pulalu Pinang.

Chauvanis satu bangsa yang telah ditolak oleh negara China  kerana sikap mereka yang  perosak, degil serta tidak akan mematuhi apa juga perundangan dan berkait rapat dengan kegiatan  perlacuran, kongsi  gelap dan sebagainya.

Chauvanis ini secara ternacangnya dibawa masuk oleh British  kedalam negara ini sebagai  pelombong dan  mereka adalah bangsa yang tidak  akan dan mahu menanggung masalah dalam negara yang mereka duduki.

Baca lagi....

Sumber Kat Sini

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana