LIM GUAN ENG RUNTUH RUMAH MELAYU LAGI, SAIFUDDIN ABDULLAH BUAT MAKE DO NO !

Assalamua'laikum sahabat-sahabat semua..

Kami baru dapat panggilan telefon dari balai polis Batu Feringghi menyatakan bahawa esok pagi Tuan Tanah di Kampung Mutiara, Batu Feringghi akan masuk ke kampung untuk merobohkan 42 rumah (40 rumah orang Melayu, 2 rumah orang India) yang mengandungi 96 keluarga yang terdiri dari 350 orang..

Saya di Sarawak dan In Shaa Allah akan pulang malam ini juga. Memandangkan kami baru mendapat notis ini last minute - maka agak sukar bagi kami untuk mobilise orang seperti dulu..

Saya memohon jasa baik semua sahabat untuk membantu kami dengan menghantar seberapa ramai yang mungkin ke Kampung Mutiara, Batu Feringghi seawal 8.00 pagi esok (29hb. Disember, 2015).

Memandangkan saya di Sarawak namun akan pulang juga malam ini, maka saya bimbang agak sukar kami nak dapatkan crowd yang besar. Maka saya dengan rendah diri memohon jasa baik para sahabat semua untuk membantu kami bagi menyelamatkan sebuah lagi kampung orang Melayu di Pulau Pinang dengan menghantar seberapa ramai yang boleh. Hanya dengan crowd yang besar, In Shaa Allah usaha mereka untuk merobohkan rumah-rumah tersebut akan dapat ditangguhkan atas isu keselamatan..

Terima kasih kami ucapkan kepada semua sahabat-sahabat yang dapat membantu..

Tolong juga war-warkan perkara ini kepada seberapa ramai yang mungkin..

Terima kasih sekali lagi..

Salam hormat dari saya -
 Haji Ahmad Ismail, UMNO Bukit Bendera..

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana