Tahu Pun Takuttt....Pengecut…Charles Morais dah cabut lari menerusi Tambak Johor

"Tindakan pengecut...sudah buat sidang media selepas itu lari. Polis mengesan dia melarikan diri melalui pintu Johor Bahru pada jam 1.30 pagi Khamis lalu.”

Itu kata Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar mengenai gelagat Charles Morais.

Adik kepada mendiang Timbalan Pendakwaraya, Kevin Morais ini yang menetap di Amerika pulang dan buat sidang akhbar mendakwa mempunyai bukti dalam pen drive mengenai kes yang disiasat abangnya sebelum mati dibunuh.

Dia cuba mengaitkan pembunuhan adiknya yang ditemui dalam tong bersimen di Subang Jaya pada 16 September dengan siasatan 1MDB dan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

Bercakap kepada wartawan selepas datu majlis Pusat Latihan Polis (PULAPOL) di Kuala Lumpur pagi Sabtu,

Khalid berkata polis sedang berusaha mengesan dimana Charles sekarang.Kesnya sedang disiasat dibawagh Seksyen 202 Kod Presedur Jenayahg kerana menyembuyikan maklumat dan Seksyen 124 L Kanun Jenayah kerana cubaan sabotaj.

Seorang lagi anggota keluarga Datuk Richard Morais yang mendakwa Charles seorang kaki temberang meminta polis menahannya jika ditemui.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana