SAMAN TIAN CHUAK, TAKTIK UNTUK TUTUP CERITA!!!

Nampak gayanya puak - puak dikalangan pemimpin PKR tu dah semakin terdesak apabila kontrversi yang tidak diundang melanda dua orang Naib Presiden parti itu baru - baru ini.

Pelbagai alasan bertaraf LONGKANG telah diberikan oleh kepimpinan PKR serta sekutu - sekutu mereka dari kalangan DAPigs, tetapi ianya dilihat tidak mampu untuk meredakan keadaan.

Jika sebelum ini, Si Tian Chuak tu tampil dan memberikan alasan KONONnya Si Nurul Izzah tu tak 'Berjumpa' pun dengan Puteri Kiram itu. Sebaliknya, mereka hanya 'Bergambar' sahaja.

Tapi malangnya, alasan yang diberikan oleh Si Tian Chuak tu hanya dilihat cuba nak memperbodohkan rakyat yang jelas dapat melihat Si Nurul Izzah 'bergaul mesra' dengan Puteri Si Kiram tu.

Kemudian Si Tian Chuak cuba nak ubah kenyataan yang dibuat dan mendakwa KONONnya dia serta Nurul Izzah 'Tak Kenal' pun dengan Puteri Kiram tu sewaktu perjumpaan tersebut diadakan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana