Nurul Izzah nak saman…samanlah…siasatan tetap diteruskan – Ketua Polis Negara

Ketika berdepan dengan kritikan meluas dan juga bakal berdepan usul rujuknya ke Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen kerana pertemuannya dengan Jacel Kiram di Manila pada 9 November lalu…Nurul Izzah tunjuk garang.

Pagi Khamis menerusi peguamnya,Ahli Parlimen PKR Lembah Pantai itu fail saman fitnah terhadap Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar dan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani,Datuk Seri Ismail Sabri kerana mendakwa gambarkan beliau sebagai pengkhianat negara.

Saman itu difailkan oleh peguam beliau,n Surendran dan Latheefa Koya di pendaftar Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.Nuru Izzah menuntut gati rugi dan injunksi untuk menyekat mereka dari membuat sebarang kenyataan seumpama itu terhadapnya.
Sementara itu Khalid yang diminta ulas disaman oleh Nurul Izzah itu tegas kata siasatan polis terhadap kes pertemuan dengan Jacel Kiram tetap diteruskan.

“Dia nak saman…samanlah.Siasatan tetap diteruskan dan Nurul Izzah perlu jawab apa sebab dia jumpa Jacel Kiram,”katanya menerusi sms pada www.bnbbc.my

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana