BANGUN AWAL ELAK TOL, MALAYSIAKINI BAKAL DISAMAN RAHMAN DAHLAN

Agenda jahat Malaysiakini sekarang yang suka sangat spin berita. Inilah pengakhiran dunia bila fitnah berleluasa. Etika kewartawanan tidak lagi diambil kira asal sahaja berita menjadi cerita. Bila dah tak suka bercakap apa pun tidak diterima biarlah berperang dan telanjang di medan cyber.

Headlines, tajuk berita, by line , trending keutamaan utama, kesahihan berita dan sumber bukan perkara pertama.

Apa yang dikata hanyalah nasihat semata-mata "alternatif dan invest masa - Nak sensasi cerita Bangun Awal berita dijaja'

Berikut adalah kata-kata dari YB Menteri kepada pemberita -

"Ada jalan alternatif dari point A kepada point B. Di mana kita letakkan tol kita mempunyai jalan alternatif.di lembah kelang tanpa melalui tol.

Cumanya bila kita .tidak melalui tol, ianya akan memakan masa dan mungkin terlampau bnyk traffic jem dan traffic light. Jadi dari segi itu kita kena "invest" masa kalau.tak nak bayar tol kita kena invest masa untuk sampai ke destinasi kita.

Mungkin 15 minit lebih awal atau 20minit lebih awal kita kena bangun masuk dlm kereta dan memulakan perjalanan. So its about "trade off" Tol ini adalah sebahagian dari cara kita untuk memendekan perjalanan kita"

INILAH YANG DIMAKSUDKAN OLEH RAHMAN DAHLAN, BUKANNYA BANGUN AWAL ELAK BAYAR TOL SEPERTI DIDAKWA OLEH MALAYSIAKINI.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana