PM JAWAB FITNAH PEMBANGKANG BELIAU ADAKAN PERJUMPAAN DENGAN BENYAMIN NETANYAHU

senang cerita boleh kita nampak jelas dalam gambar diatas....pertemuan PM dan ANWAR.Kita boleh berfikirkan dalam hal ini.

Menurut YAB Perdana Menteri, adalah tidak benar beliau mengadakan perjumpaan dengan Perdana Menteri Israel, Benyamin Netanyahu sepertimana didakwa pembangkang. "Saya hanya terserempak dengan beliau dekat pintu di Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu sebab dia berucap sebelum saya", ujar Najib.

"Lepas tu saya berucap. Bila saya keluar, waktu saya keluar untuk menunggu kereta, kebetulan dia ada tepi tu, bukan hanya beliau tetapi PM Turkey dan Nicaragua juga ada", jelas Najib lagi.
"Jadi dia salam dgn saya, saya salam dengan dia lah. Bukan ada apa-apa . bukan pertemuan, terserempak. By sheer coincidence i bumped into him at the entrance of united nations", tegas PM.
Menurut Najib lagi, "Ini boleh disahkan oleh Menteri Luar dan wakil duta di US serta wakil tetap kita ke PBB. Banyak orang yang boleh sahkan ini bukan pertemuan tetapi secara kebetulan".
Juga dijelaskan disini bahawa, PM tidak menghadiri upacara menaikkan Bendera Palestin dan mewakilkan kepada Menteri Luar kita disebabkan jadual yang telah disusun awal untuk beliau menghadiri majlis Makan tengahari bersama komuniti perniagaan Amerika bagi mengukuhkan keyakinan mereka terhadap Malaysia yang sedikit sebanyak terjejas akibat fitnah dan sabotaj pihak yang tidak bertanggungjawab.

Nampaknya pembangkang cukup cemburu dengan kejayaan PM dan deligasi kita ke Perhimpunan Bangsa-Bangsa Bersatu tahun ini. Kalau nak fitnahpun patut-patutlah, satu dunia tahu betapa lantangnya PM mengecam kezaliman Israel ke atas Palestin.
Jom kita sambut kepulangan wira kita dari PBB esok (isnin) 5 Oktober jam 8.30 pagi di Kompleks Bunga Raya KLIA. Hidup Palestine!

Gambar kat atas tu gambar apa ye ??

NED Board - Dari kiri, Anwar Ibrahim (Panelis), Tom Donahue (Naib Pengerusi NED), Judy Shelton (Ahli lembaga Pengarah NED) , Senator US, Bill Brock (bekas Pengerusi NED ), Lorne Craner (Presiden IRI /Yahudi), Zainab Bangura, (Panelis) , Robert Miller (Bendahari NED), Jean Bethke Elshtain (Setiausaha NED /Yahudi),Ellie Larson (Pengarah Eksekutif Solidarity Center) , John Earl Haynes (Perpustakaan Kongres Amerika, Bahagian Manuskrip), Carl Gershman (Presiden NED/Yahudi) , Howard Wolpe (ahli lembaga Pengarah NED / Yahudi) ,Tom Daschle Ahli Lembaga Pengarah NDI/Yahudi) , Gregory Meeks (ahli Lembaga Pengarah NED) , Ken Wollack (Presiden NDI/Yahudi) , John Sullivan (Pengarah Eksekutif CIPE) dan Donald Payne (bekas Ahli Lembaga Pengarah NED)

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana