KETUM JUGA YANG TERPAKSA DIPILIH.., SPESIS KETINGGALAN ZAMAN!!!

Siapa sangka rupanya Si Ketua Penipu tu boleh diklasifikasikan sebagai spesis yang ketinggalan zaman apabila dia kembali dicalonkan sebagai Perdana Menteri bertaraf tunggul.

Pencalonan yang dibuat oleh Pakatan Haprak Baru tu sebelum ini ternyata hanya sekadar bahan lawak jenaka yang turut dipertikaikan oleh pelbagai pihak, termasuk dari kalangan PAS sendiri.

Kata mereka, tindakan Pakatan Haprak Baru tu yang mencalonkan Si Ketua Penipu hanya akan menyebabkan gabungan itu dilihat mengambil langkah 'terkebelakang' dan ianya sudah ketinggalan zaman.

Hakikatnya, Si Ketua Penipu yang kini berada dalam tahanan penjara selepas didapati bersalah kerana MELIWAT bekas pembantu peribadinya sendiri sudah tidak relevan dalam Politik semasa.

Malah, kerana perangai Haramjadah Si Ketua Penipu tu jugak la yang menyebabkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebelum ini GAGAL untuk merampas Putrajaya sewaktu PRU ke 13 yang lalu.

Salah seorang Facebooker PAS pulak mendakwa, pencalonan Si Ketua Penipu tu sebagai Perdana Menteri baru - baru ini membuktikan bahawa Pakatan itu tidak berpijak pada bumi yang nyata.
“Menamakan Anwar Ibrahim sebagai calon Perdana Menteri adalah satu langkah ke belakang dan tidak berpijak di bumi nyata kerana dari segi undang-undang paling awal Anwar boleh aktif berpolitik ialah (pada) awal 2023 padalah PRU 14 paling lewat ialah 2018?" ulas facebooker pro PAS, Abdul Manan yang menyenaraikan pencalonan Anwar sebagai salah satu daripada sembilan kelemahan Pakatan Harapan yang dilancarkan 22 September lalu.

Dalam erti kata lainnya, Si Ketua Penipu tu TAK LAYAK untuk menjadi Perdana Menteri

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana