Adakah Veteran UMNO Sanusi Junid Cuba Untuk Bermain Dua Kolam?

Kita tidak terkejut sekiranya veteran UMNO, TS Sanusi Junid berada sepentas bersama Negarawan Tun Dr Mahathir di Hotel De Palma, Ampang, dalam majlis hi-tea  anjuran UMNO Cawangan Pusat Bandar Taman Cempaka, untuk menghentam kepimpinan DS Mohd Najib Tun Razak. Kita juga tidak terkejut sekiranya TS Sanusi juga begitu lantang mempertikaikan Perjanjian Perkongsian Trans-Pasifik (TPPA) dan 1MDB. Ini berikutan TS Sanusi memang dikenali sebagai ahli UMNO yang begitu setia dengan Tun Dr Mahathir.

Tidak hairan sekiranya beliau turut dikaitkan dengan tujuh ahli UMNO yang sedang diperhatikan oleh pimpinan UMNO Pusat. Ini berikutan Setiausaha Agung UMNO, DS Tengku Adnan Tengku Mansor sebelum ini mendedahkan tujuh pemimpin Umno dipantau kerana dikatakan melanggar disiplin parti. Bagaimanapun, Menteri Wilayah Persekutuan itu tidak menamakan siapa tujuh individu tersebut. TS Sanusi mula mendapat perhatian apabila beliau secara lantang mengatakan bangsa Melayu tidak bangsat sebaliknya pemimpin yang menjadikan UMNO kalah adalah bangsat.

Baca Lagi SUMBERNYA

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana