Sedarlah wahai umat Islam....Taktik Kita Perlu Tahu

 Puak-puak DAP turun naik ke surau dan masjid kononnya untuk mengeratkan silatrulrahim dan pemberian tanda `kasih sayangnya' kepada orang Islam pada bulan Ramadan sedangkan bulan-bulan sebelumnya setiap detik, saat sentiasa menghina, mencaci dan mempersendakan Islam dan umatnya. Maka tersenyum lebarlah Tok Siak serta Tok Imam menerima sumbangan dari cina-cina kiasu tersebut tanpa sedar DAP secara jelas mempunyai pendirian menolak samasekali Malaysia sebagai sebuah negara Islam dan kuasa orang Melayu.

Strategi ini cukup sinonim dengan Lim Kuan Yew dan LKS anak beranak yang hanya menyambung `legasi warisan penipuan PAP' untuk raih sokongan orang Melayu itu. Lepas dapat sokongan PAP terus hanyak orang Melayu sampai tidak dapat bangkit lagi. `Legasi warisan LKY' inila pula dipergunakan kepada umat islam kini . Tengoklah lepas bulan puasa ini akan bermulalah `wajah-wajah' asal DAP yang sebenar. Dalam Islam `Syaiton dikurung dalam bulan yang mulia ini TETAPI `syaitoon DAP' di dunia akan tetap mencari jalan untuk menghancurkan Islam.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana