JOM BACA....LAPORAN PORTAL DAJJAL DAN PORTAL ANAK DAJJAL.

1..Sarawak Report, portal dajjal No1 membuat fitnah lagi terhadap Rosmah Mansor dan Mkini yg merupakan anak luar nikah Sarawak Report pula menyebarkannya.

2..Bukan setakat buat fitnah,mereka turut menipu alamat sepertimana yg dipaparkan iaitu Jln Langgar Duta,Off Jln Duta yg sememangnya tidak wujud.Yg ada ialah Jln Langgak Duta..Memang banggang.Sengaja dibuat kesilapan utk elakkan dari disaman.

3.. Sudahlah banggang,benggap pula tu. Individu yang lahir SELEPAS tahun 1964 sahaja yang mempunyai huruf "A" di pangkal sebelum nombor IC mereka. Pada warganegara Malaysia yang lahir sebelum tahun 1964, hanya nombor sahaja yang tertera di IC tanpa sebarang huruf. Rosmah Mansor dilahirkan pd tahun 1951..tapi tertera no IC A 4200637.

Intergriti portal Dajjal ini bagaikan najis khinzir.

SEGALA PERBUATAN FITNAH YANG DILAKUKAN OLEH WSJ SENGAJA DIBUAT BAGI MEMANIPULASI UNTUK MENGABURI MATA RAKYAT. PIHAK PEMBANGKANG SENGAJA MENGAMBIL PELUANG UNTUK MENJATUHKAN KREADIBILITI PERDANA MENTERI. KEBODOHAN MEREKA TERSERLAH....

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana