Jangan Main Main Dengan Orang Melayu....Bantahan Terbaru Semalam Tunjuk Sokongan PADU DiTunjukkan

Tindakan peniaga Low Yat menipu dikatakan antara punca pergaduhan di Low Yat semalam. Sepatutnya perkara ini ditangani oleh pihak polis bagi mendapatkan kisah sebenarnya. Namun tindakan yang disulami dengan kemarahan melampau telah mengundang pergaduhan yang berbentuk ‘repeat’.  Menurut sumber, pergaduhan tersebut berulang pada malam ahad tadi dengan kehadiran yang lebih besar.


ratusan orang berkumpul di luar Plaza Low Yat di Kuala Lumpur malam ini, sehari selepas 7 lelaki mengamuk di premis berkenaan selepas rakan mereka dikatakan dituduh mencuri telefon bimbit.

Seorang pemerhati mengambil gambar yang menunjukkan orang ramai berkumpul di luar bangunan, walaupun polis memberi amaran supaya tidak membuat spekulasi mengenai kes itu kerana ia masih dalam siasatan.

Mereka telah bersurai dalam jam 10 malam tadi.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Datuk Zainuddin Ahmad mengumumkan, pergaduhan malam tadi tidak bermotifkan perkauman tetapi semata-mata satu tindakan membalas dendam oleh sekumpulan belia yang tidak berpuas hati kerana salah seorang rakan mereka ditahan kerana didakwa mencuri telefon bimbit.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana