Cakap UMNO Dan BN Zalim, Penolong Pengarah Ini Masih Makan 'Gaji Haram' Dari Kerajaan

Seorang pencinta KETUM Anwar Ibrahim, memaki hamun dan memfitnah Perdana Menteri, DS Najib Razak di dalam laman sosial Facebook beliau seperti tiada penghujungnya, suami isteri menghentam Kerajaan UMNO dan Barisan Nasional yang mereka sifatkan sebagai zalim. Ironinya, orang sebeginilah yang telah diberi pengiktirafan oleh Kerajaan dengan menjawat jawatan Kerajaan dengan pangkat yang tinggi.

Mohd Zahar Mohamed Nor adalah contoh Pegawai Kerajaan yang tidak tahu bersyukur. Menjawat jawatan sebagai Penolong Pengarah, Unit Sekolah Menegah di Pulau Pinang, Mohd Zahar sepatutnya anak jantan dan tidak membiarkan anak dan isterinya makan dengan rezeki yang beliau dapat dari gaji yang diberikan oleh Kerajaan yang beliau sifatkan sebagai zalim!

Siapa kata Kerajaan BN Zalim? mana ada zalim. Kawan kita ni Mohd Zahar di Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM) ni ok saja. Walaupun dulu beliau kata semasa jadi MPP UPSI 2010 asyik demo menyokong PAS, sekarang beliau sudah menjawat Timbalan Pengarah di JPN Penang KPM. Aktif dalam PAS tidak menghalang bertugas di JPN. Kita yakin pada masa akan datang dengan keaktifan beliau dan hasil penat lelah demo beliau akan bakal jadi Pengarah Jabatan Pendidikan Negeri Pulau Pinang. Timbalan Perdana Menteri merangkap Menteri KPM pun pasti bangga!

Pegawai Kerajaan sebegini sangat banyak di dalam Kerajaan. Menjadi langau yang menghurung tahi dan menjadi gunting di dalam lipatan. Jadi tidak hairanlah kalau banyak dokumen Kerajaan yang bocor, banyak tugasan Kerajaan yang tergendala disebabkan ramai kakitangan sektor awam yang sibuk berpolitik.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana