VIDEO MAT SABU DAKWA PAS SEKARANG SANGAT BERBAHAYA KERANA ADA ELEMEN TERRORIST ISIS


Mat Sabu menyatakan dalam interiew dengan TMI bahawa Hj Hadi SANGAT BERBAHAYA kepada negara kita. Kali ini, Mat Sabu membuat dakwaan yang lebih serius, iaitu PAS kini ada elemen Terrorist ISIS!!!

Mohamad Sabu membuat satu tuduhan serius terhadap partinya sendiri, PAS, bahawa parti itu kini sudah diresapi elemen bahaya dari Timur Tengah, ISIS.

Walau bagaimanapun, beliau yang lebih dikenali sebagai Mat Sabu mendakwa penerapan elemen itu dalam PAS masih di peringkat awal dan mula dikesan sejak pemilihan parti baru-baru ini.
Mat Sabu yang tewas dalam pemilihan Timbalan Presiden PAS mendakwa budaya label-melabel sesama ahli adalah unsur-unsur awal penerapan elemen ISIS.

“Di Syria, Iraq, Afganistan, Pakistan, Libya. Semua tempat. Kalau kita tak bendung, kemungkinan penerapan konsep ISIS sedang masuk ke negara kita.

“Label ini telah bermula. Ini liberal. Ini munafik. Ini jebon. Orang ini boleh dibunuh.
“Kalau unsur ini masuk..kita juga akan bertarung dalam pertarungan yang sedang berlaku di Timur Tengah.

“Unsur ini, kalau kita tak bendung, dia masuk ke dalam rakyat Malaysia dan sedang masuk.
“Kita di peringkat awal, kalau kita cepat sedar, kita boleh patahkan kemaraan itu,”kata Mat Sabu ketika berucap dalam forum anjuran Otai Reformis pada 14 Jun lalu.
Turut dikaitkan dengan elemen itu adalah konsep sokongan parti terhadap masyarakat bukan Islam.
“Ada konsep sekarang, orang bukan Islam, buat baik macam mana pun tak boleh terima kerana dia bukan Islam, akhir masuk neraka. Orang Islam yang jahat macam mana pun, kita kena sokong kerana akhirnya masuk syurga.

“Kita kalah pilihanraya pun tak apa, asal dapat keredhaan Allah. Seolah-olah redha tak redha, dia yang beri markah. Ini konsep-konsep baru yang (sedang) masuk (dalam PAS),”katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana