Najib : Jasa 1MDB Terhadap Pembangunan Islam di Malaysia...Tapi Ada Yang Tak Tahu Selama Ini

Ada tidaknya Dengan adanya 1MDB lah Tok Imam dan Tok Bilal dapat tunai ke UMrah dan Haji..tapi kenapa menjadi sasaran pihak tidak bertanggungjawab.Tak habis habis hak melibatkan mengenai orang melayu...Tabung Haji lah dan Terbaru Mara Plak..Macam ada satu komplot untuk burukkan nama kerajaan lah.

KUALA LUMPUR 26 Jun - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menjelaskan bahawa perlaksanaan 1Malaysia Development Bhd (1MDB) yang menerima pelbagai kritikan sejak mutakhir ini telah banyak berjasa terhadap pembangunan Islam di Malaysia.

Beliau berkata, pembangunan semula Masjid Jamek Kampung Baru yang merupakan salah sebuah projek yang disumbangkan Yayasan 1MDB telah menelan belanja sebanyak RM20 juta.
"Malangnya hari ini 1MDB yang banyak membantu masyarakat Islam menerima pelbagai kritikan dan tohmahan khususnya di media sosial.

"Bila jawatankuasa masjid jumpa saya serta merta saya bersetuju dan luluskan, saya minta Yayasan 1MDB yang malangnya banyak menerima kritikan di media sosial sehari dua ini.

"Inilah jasa 1MDB kepada umat Islam, sumbangan yang cukup besar, pada asalnya bajet (pembinaan masjid) ini sedang-sedang, bila dilaksanakan ia semakin bertambah sehingga RM20 juta itu pun tidak cukup lagi," katanya ketika berucap sebelum menunaikan solat Jumaat di Masjid Jamek Kampung Baru di sini, sebentar tadi.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana