Islam Progresif ke Arah Kesesatan

Tulisan KARIM'S BLOG - Tersebar beberapa tahun lalu, dan masih lagi sesekali diulang sebar, melalui perkongsian pelbagai media baru, berhubung kesesatan sekolompok Liberal Yang Sesat – Terjemahkan Bacaan Selari Dalam Solat.

Pastinya ramai yang telah tonton video tetapi ramai yang tidak maklum bahawa kumpulan tersebut adalah mereka yang menggelarkan diri mereka sebagai kumpulan Islam Progresif.
Pertubuhan mereka disebut sebagai Muslim for Progressive Values (MPV) yang berpusat di Los Angeles California, USA.

Ramai juga tidak tahu bahawa kumpulan tersebut dipimpin oleh anak Melayu bernama Zuriani binti Abdul Khalid atau nama glamernya ialah Ani Zonneveld. Beliau adalah yang berambut perang berbaju batik merah jambu dalam gambar solat berjemaah tersebut.
Penasihat kumpulan progresif ini juga orang Melayu Malaysia yang menjadi pengasas kumpulan progresif sesat, Sisters In Sins (SIS).

Apakah Islam Progresif membawa kepada kesesatan dan kebatilan?
Jika itu makna progresif, maka sama-sama kita doa agar dijauhkan umat Islam di Tanah Melayu ini dari mana-mana kelompok yang mahukan nilai-nilai PROGRESIF SESAT diamalkan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana