Dulu mereka sibuk mengkafirkan UMNO kunun tak ikut cara Islam, ikut Perlembagaan kapir, tolak hudud..

Sekarang ni mereka sibuk mengkafirkan sesama sendiri dan mengkafirkan orang yang sememangnya kapir kerana perebutan jawatan dan kuasa dalam Muktamar PAS awal Jun nanti.

Ini adalah kifarah yang Allah turunkan kepada manusia yang suka cari kesalahan orang lain, aibkan orang lain sambil-sambil reka-reka dakyah dan tabur fitnah. Hujung-hujung mintak derma atas nama jihad akhirat.

Ambik pula artis sengal dan pelawok suam-suam kuku jadi ikon, baru kenal agama kononnya nak berhijrah tinggal dunia lagha terus dilantik jadi ostad dan ostajah ceramah ke hulu ke hilir.

Bila si retis ni ngomel sikit pasal jemaah mulalah dia kena bantai kononnya tak selari dengan pandangan dan pendapat jemaah.

Jemaah yang mana satu? Jemaah Geng Ustaz dan Ulama atau jemaah PASMA?

Inilah cerminan demokrasi dalam PAS yang ngaku parti Islam. Belum lagi diberi kuasa mutlak dah berantakkan. yang mereka tahu hanyalah mencari kesalahan orang lain.

Tak tahulah kalau dapat kuasa lebih nanti rasanya lebih teruk dari parti pemerintah yang mereka selalu kutuk. Nauzubillah semoga Allah tak izinkan mereka memerintah Malaysia yang tercinta ini.

Benarlah sabda Rasulullah s.a.w;

“Akan datang kepada manusia tahun-tahun yang penuh dengan penipuan. Saat itu pendusta dibenarkan, sedangkan orang jujur malah didustakan; pengkhianat dipercaya, sedangkan orang yang amanah justru dianggap pengkhianat. Pada saat itu Ruwaibidhah berbicara. Ada yang bertanya, “Apa yang dimaksud Ruwaibidhah?“ Beliau menjawab, “Orang bodoh yang turut campur dalam urusan masyarakat luas.” [HR Ibnu Majah]

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana