TABUNG HAJI Jangan Jual Tanah TRX!!

TH jangan jual balik tanah TRX tu. Depa beli RM2700.. per square feet di Golden Triangle. Di Ampang, harganya RM3500.00 per square feet.

They got it below market price. Pembelian tanah itu tidak sepatutnya dilihat sebagai furthering agenda 1MDB. TH tentunya ada tujuan dan kegunaan sendiri tanah itu. Tolonglah …
Kalau dijual untuk dapat untung RM5 juta hari ini, in 10 years time valuenya RM2 bilion. Janganlah buat keputusan kurang bijak lagi. Beli dan simpan saja tanah itu pun nilainya akan naik. Apatah lagi jika dibangunkan. Kenapalah tiada

siapa yg nak explain bab ini???

They got that TRX Land at a very cheap price sebab kita ada national agenda. Janganlah melatah dengan negative publisiti sampai nak jual atau novate tanah tu dan buat untung RM5 juta saja. Tak ada glory langsung.

Tanah tu sekarang ini telah ditawarkan oleh pembida dari Cina dan Jepun pada harga RM7000.00 sekaki persegi. Demi kepentingan orang melayu dan pencarum simpanan haji, simpanlah dan bangunkan lah tanah itu.

1MDB  & TH tiada hidden agenda.Tiada MOU, LOU atau  apa arrangement antara mereka. It was done on open tender basis. Disebalik mengkritik TH beli pada harga di bawah pasaran, depa attack harganya lebih tinggi dari harga 1MDB beli. RM2700.00 tu supaya tak nampak sangat TH beli dgn harga subsidi atau wujudnya special treatment. Itu kerana masaalah anti 1MDB. TH jangan jadi mangsa.

Sumbangan 1MDB kepad the future expansion of TH on armslength dealing. Semoga boleh merubah persepsi umum dan menenangkan pencarum TH.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana